Pohjalainen käytti Lehden parodiauutista lähteenä

Maakuntalehti Pohjalainen lainasi artikkelissaan Suomen The Onionin, parodiasaitti Lehden uutista, jonka mukaan USA:n republikaanit olisivat väittäneet John Kerryä ihmissudeksi. Pohjalaisen 24.2. julkaistussa Täysikuu hullannuttaa herkkäuskoiset -otsikolla varustetussa artikkelissa ei lähdettä mainittu, mutta Lehden tiedot julkaistiin täytenä totena.

Aiheesta on nyt julkaistu tiedote Lehti laajentaa sisällöntuotantoaan sanomalehti Pohjalaiseen:

”Olemme erittäin tyytyväisiä tapaan, jolla yhteistyö on lähtenyt käyntiin”, kommentoi asiaa Lehden content manager, maitovalas Keiko. ”Eräs Lehden johtavista periaatteista on se, että kaikki julkaistut faktat varmistetaan kolmin- ja jopa nelinkertaisella eläköön-huudolla, joten meihin voi todella luottaa. Luulen”, jättimäisessä akvaariossa polskutellut Keiko viestitti kaikuluotaimellaan.

One thought on “Pohjalainen käytti Lehden parodiauutista lähteenä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s