Pohjalainen käytti Lehden parodiauutista lähteenä

Maakuntalehti Pohjalainen lainasi artikkelissaan Suomen The Onionin, parodiasaitti Lehden uutista, jonka mukaan USA:n republikaanit olisivat väittäneet John Kerryä ihmissudeksi. Pohjalaisen 24.2. julkaistussa Täysikuu hullannuttaa herkkäuskoiset -otsikolla varustetussa artikkelissa ei lähdettä mainittu, mutta Lehden tiedot julkaistiin täytenä totena.

Aiheesta on nyt julkaistu tiedote Lehti laajentaa sisällöntuotantoaan sanomalehti Pohjalaiseen:

”Olemme erittäin tyytyväisiä tapaan, jolla yhteistyö on lähtenyt käyntiin”, kommentoi asiaa Lehden content manager, maitovalas Keiko. ”Eräs Lehden johtavista periaatteista on se, että kaikki julkaistut faktat varmistetaan kolmin- ja jopa nelinkertaisella eläköön-huudolla, joten meihin voi todella luottaa. Luulen”, jättimäisessä akvaariossa polskutellut Keiko viestitti kaikuluotaimellaan.

Yksi ajatus artikkelista “Pohjalainen käytti Lehden parodiauutista lähteenä

Vastaa käyttäjälle pni Peruuta vastaus

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s