Tutkimus elämänlaadusta pelibisneksessä

IGDA on tutkinut elämänlaatua pelinkehitysbisneksessä ja tulokset eivät olleet hyviä.

”34.3% of developers expect to leave the industry within 5 years, and 51.2% within 10 years. — Crunch time is omnipresent, during which respondents work 65 to 80 hours a week (35.2%). The average crunch work week exceeds 80 hours (13%). Overtime is often uncompensated (46.8%). — 44% of developers claim they could use more people or special skills on their projects. — Spouses are likely to respond that ’You work too much…’ (61.5%); ’You are always stressed out.’ (43.5%); ’You don’t make enough money.’ (35.6%).”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s